تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملکشاهی برای دومین سال پیاپی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شد

ملکشاهی برای دومین سال پیاپی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شد

جامعه > قضایی - ایرنا نوشت: الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس برای دومین سال مستمر به عنوان رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم انتخاب شد.

 انتخابات هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عصر امروز سه شنبه برگزار شد و حسین رضازاده نماینده مردم کازرون و محمد کاظمی نماینده مردم ملایر به عنوان نواب رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند. 

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس باقی ماند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت جام و یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس انتخاب شدند. 

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملکشاهی برای دومین سال پیاپی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..