تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چمران: انتخابات شورایاری‌ها متوقف شده است

چمران: انتخابات شورایاری‌ها متوقف شده است

جامعه > شهری - ایلنا نوشت: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر انتخابات شورایاری‌ها متوقف شده است، گفت: این کار هم به دلیل نامه سازمان بازرسی کل کشور انجام شده است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر انتخابات شورایاری ها متوقف شده است و این کار هم به دلیل نامه سازمان بازرسی کل کشور انجام شده است، در حالی که این نامه به هیج وجه اشاره ای به توقف انتخابات شورایاری ها ندارد.

وی افزود: به نظر می رسد وزارت کشور در توقف انتخابات شورایاری‌ها سریع تصمیم گیری کرده است و لازم است اعضای شورای پنجم برای ادامه کار شورایاری ها تلاش کنند.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چمران: انتخابات شورایاری‌ها متوقف شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..