تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاروبرقی رباتیک باغچه‌ها هم از راه رسید

جاروبرقی رباتیک باغچه‌ها هم از راه رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاروبرقی اولیه رومبا خانه ها  را از هرگونه خاک و آلودگی پاک می کرد و حالا یک مدل تازه از این محصول به کمک کشاورزان و علاقمندان به باغبانی می آید تا محصولاتی با کیفیت تر پرورش دهند.

این جاروبرقی رباتیک قادر است با دقت تمام علف ها و دیگر گیاهان مزاحم رشد گلها و گیاهان را شناسایی و پاکسازی کند. 

گفتنی است؛ این ربات که با نام Tertill شناخته می شود با نیروی خورشید کار می کند و ضدآب نیز هست.

ربات یاد شده بعد از تکمیل شارژ فعالیت خود را آغاز و از الگوریتمی هوشمند برای شناسایی محیط اطراف و گیاهان مزاحم استفاده کرده و حسگرهای آن نیز می توانند از پاکسازی دقیق محیط مطلع شوند.

لازم است بدانید که این ربات هنوز تکمیل نشده و از قیمت نهایی و زمان عرضه آن اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاروبرقی رباتیک باغچه‌ها هم از راه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..