تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی اپل از بلندگوی هوشمند هوم پاد +عکس

رونمایی اپل از بلندگوی هوشمند هوم پاد+تصویر

کاربر باید جهت فعال کردن این بلندگو  عبارت Hey, Siri را به زبان آورد تا شعاع نور موجی شکلی از بالای بلندگوی یاد شده ساطع شود. از هوم پاد می توان برای یادآوری امور مختلف، برنامه ریزی و مدیریت فعالیت های روزانه، طرح سئوالات مختلف و ... استفاده کرد.

لازم است بدانید؛ این بلندگو با گوشی آیفون هم سازگار است و لذا می توان برای صدور دستورات از این تلفن همراه هم استفاده کرد. در این بلندگو از پردازنده A۸ استفاده شده است. بلندگوی هوشمند یاد شده قادر به درک ابعاد و وضعیت ظاهری و نحوه معماری هر اتاق است و لذا تن و قدرت صدای خود را بر همین مبنا تنظیم می کند.

اپل مدعی است در طراحی هوم پاد به حریم شخصی کاربران احترام گذاشته و تنها داده هایی برای اپل ارسال می شوند که همراه با عبارت Hey Siri ادا شوند. برای ارسال داده ها به اپل هم از شناسه سیری ناشناس و رمزگذاری شده استفاده می شود.

این بلندگو برای پخش موسیقی از طریق اتصال بی سیم به آیفون، آی پاد، اپل موزیک و ایرپادها هم قابل استفاده است. عرضه این محصول به بازار در شهریور ماه صورت می گیرد و قیمت آن ۳۴۹ دلار است.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی اپل از بلندگوی هوشمند هوم پاد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..