تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلاتی که اعلام کردید؛به وضعیت چکها رسیدگی کنید

مشکلاتی که اعلام کردید؛به وضعیت چکها رسیدگی کنید

جامعه > مشکلات مردم - کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران در  این صفحه مشکلات خود را در زمینه استخدام شهرداری،بازنشستگی و ... مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- موسسه اعتباری توسعه آرمان بیش از دو هفته است که در استان خوزستان و استانهای همجوار از ارائه خدمات و استرداد سپرده سپرده گذاران خودداری کرده و باعث نگرانی و تنشهای اجتماعی شدید شده است . در این روزها فقط وعده و وعید می شنویم و صبر ما دیگر لبریز شده است . آیا حتما باید درگیری و تجمع شود تا مسئولین به فکر چاره باشند؟

- کارمندان رسمی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران از آخر سال قبل بخاطر تبصره ای با کاهش حقوق مواجه شده و در سال جدید هم نه تنها افزایش قانونی اعمال نشده بلکه آن کاهش هم صورت گرفته و ما با کاهش 200 هزارتومانی حقوق نسبت به سال قبل مواجهیم در حالیکه حقوق اکثر کارمندای رسمی زیر یک و نیم میلیون تومان است.

- جمع كثيري از متقاضيان مسكن مهر شهر پرديس و ديگر نقاط كشور ،با گذشت بيش از 5 سال از ثبت نام، به جهت كم كاري مسئولين شركت عمران پرديس و وزارت راه و شهرسازي هنوز واحدهاي خود را تحويل نگرفته اند ولي بانك مركزي به جهت تآخير در پرداخت اقساط وام خانه اي كه هنوز تحويل نشده تا كنون بيش از 5 ميليون تومان مردم را جريمه سود دوران مشاركت كرده است. صرف نظر از اشكالات شرعي كه به اين سود وارد است از مسئولين بانك مركزي تقاضا داريم مردم را به جهت كم كاري ساير مسئولين جريمه نكرده و اين سود را بر مردم تحميل نكنند .

- به وضعیت چک ها رسیدگی کنید آخر کجای دنیا شخصی می تواند چندصد برگه چک از بانک بگیرد و تا برگه آخر را بتواند بی محل صادر کند؟ نباید سیستمی باشد که اگر شخص چک بی محل کشید و برگشت خورد تا رفع سواثر آن نتواند چک بی محل دیگری بکشد و به کلاهبرداری ادامه بدهد.

- باسلام همانطور که اطلاع دارید بازنشستگی زنان با 25 سال بدون شرط سنی در ماده 30 قانون خدمات کشوری موجود می باشد ولی بدلیل اینکه در برنامه توسعه پنجم ذکر شده است که کسانی که بیمه آنها با سازمان تامین اجتماعی است باید تابع قوانین تامین اجتماعی باشند یعنی با سن 55 و سابقه 20 سال و بنابراین تاکنون خانمهای کارمند نتوانسته اند با 25 سال سابقه بدون شرط سنی استفاده نمایند. ولی باتوجه به اینکه برنامه پنجم توسعه پایان یافته است و در برنامه ششم توسعه نیز هیچ بند و ماده ای نیز وجود ندارد و قانون خدمات کشوری نیز تمدید شده است چرا هنوز سازمان تامین اجتماعی با بازنشستگی خانمها با 25 سابقه مخالفت می کند و نمیگذارد این کار انجام شود با توجه به اینکه واقعا شرایط یک زن با یک مرد متفاوت است.

- سلام ما پرسنل جایگاههای دولتی که در شرف واگذاری به بخش خصوصی هستند هیچ امنیت شغلی نداریم و خریدار جدید هم گفته تمام پرسنل را اخراج خواهد کرد هیچ کس هم به فکر ما نیست پخش فراوردهای نفتی باید پاسخگوی ده تا پانزده سال کار این پرسنل باشد ما زیر نظر پخش و پاالایش نفت هستیم .

- باسلام ازدکترجهانگیری وهمچنین سازمان اداری استخدامی خواهشمندم به مساله استخدام های اخیرشهرداری تهران ورود کرده ونظارت جدی داشته باشد بنده مدرک کارشناسی ارشد دارم وبیکارهستم وشهرداری باپنجم دبستان ودیپلم جذب کرده وادعا داشته این افراد ازنیروهای پیمانکاری بودند که قبلا جذب شدند واین درحالی است که هرگونه تبدیل وضعیت شرکتی به قراردادمستقیم به معنای جذب جدید بوده که فاقدمجوز بوده وبارمالی سنگینی بردوش شهرداری می گذارد. یاعلی

2

شهری

در باره مزاحمت نمایشگاهی در خیابان شمشیری تفرش شرقی بنامهای مهتاب و110 دوبار با شما در میان گذاشته شده اما چرا شهرداری هیچگونه عکس ا لعملی نشان نمی دهد واز فعالیت انها جلوگیری نمی کند .جای سئوال دارد واقعا خیبا بان وپیاده رو را اشغال ومزاحمت برای ساکنین بوجود اورده اند

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلاتی که اعلام کردید؛به وضعیت چکها رسیدگی کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..