تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۸ درصدی مالیات مشاغل نسبت به سال گذشته

به گزارش افکارنیوز،

سازمان امور مالیاتی کشور در دستورالعملی طبق تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات عملکرد سال 95 برخی از مشاغل و گروه‌هایی که میزان فروش کالا و خدمات سالانه آنها حداکثر 10 برابر معافیت موضوع ماده 84 این قانون بود، را به صورت مقطوع، تعیین و وصول خواهد کرد.

براساس این دستورالعمل، سقف حداکثر 10 برابر معافیت موضوع ماده 84، 156 میلیون تومان خرید، فروش یا خدمات است، بنابراین دستورالعمل، صاحبان مشاغل باید اظهارنامه‌ مالیاتی عملکرد سال 95 را تا پایان خردادماه به ادارات مالیاتی تسلیم کنند. 

متن کامل این بخشنامه را اینجا ببینید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۸ درصدی مالیات مشاغل نسبت به سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..