تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمن سازی جاده‌ای اولویت اول در حوزه راهداری باجگیران

ایمن سازی جاده‌ای اولویت اول در حوزه راهداری باجگیرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محسن نیک اختر مسوول راهداری وحمل ونقل جاده‌ای باجگیران گفت::فعال سازی ۴ اکیپ راهداری و ایمنی و ترافیک با بکار گیری ۲۰ نفر راهدار و ۱۵ دستگاه ماشین الات سبک و سنگین در طول بیش از ۶۵۰ کیلومتر از راههای تحت پوشش این اداره انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ترمیم وبازسازی رویه اسفالت بیش از ۱۳۰ کیلومتر از طول راههای مواصلاتی شهری و ۱۵۰ کیلومتر از راههای روستایی در دستور کار عملیات نگهداری راههای این اداره قرار گرفته است افزود: تا کنون بیش از ۷۰ درصد آن با استفاده از ۲۰۰ تن اسفالت گرم انجام شده و الباقی نیز تا پایان خرداد ماه انجام خواهد شد.

مسوول راهداری وحمل ونقل جاده‌ای باجگیران گفت: ترانزیتی بودن و حضور گردشگران و مسافران پرشمار در منطقه باجگیران وبا توجه به کوهستانی بودن کل طول مسیر راههای حوزه راهداری این اداره باعث شد تا اولویت اول پروژههای در دست مطالعه و اجرا در جهت ایمن سازی و با هدف کاهش تصادفات انجام پذیرد.

نیک اختر با بیان اینکه در سال ۹۶ و در جهت ارتقای ضریب ایمنی ترافیک جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی حوزه راهداری باجگیران، چهار اکیپ راهداری و ایمنی راه‌ها تشکیل شده است گفت:: تا کنون بیش از ۱۸۰ کیلومتر خط کشی مطابق با استانداردهای روز دنیا که خط اکس به رنگ زرد و کناره‌ها سفید ترافیکی میباشد انجام شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات موثر جهت اشکار سازی راههای باجگیران تعویض و نصب کلیه مسیر نما‌ها و جهت نماهای فرسوده و کسری این مسیر ترانزیتی به تعداد بیش از ۱۵۰۰ عدد میباشد که این اشکار سازی همچنان ادامه خواهد داشت.

مسوول راهداری وحمل ونقل جاده‌ای باجگیران با بیان اینکه برای اولین بار در طول راههای مواصلاتی حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای باجگیران شاهد نصب و بهره برداری از تابلوهای فسفری ترکیبی خواهیم بود افزود: این تابلوها، نسل جدیدی از تابلوهای اشکار ساز و اخطاری میباشند که با هدف مشخص نمودن نقاط پر خطر و پر تصادف ساخته و نصب شده اند.

نیک اختر با اشاره به اینکه راهداری باجگیران برنامه مفصلی جهت ایمن سازی و سهولت ترددهموطنان و گردشگران عزیزمان داشته است گفت:: قسمتی از آن انجام و نصب حفاظهای جانبی و ایمن سازی منطقه گردشگری دربادام در فاز بعدی اقدامات فوق خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان و با شروع مسافرتهای تابستانی شاهد اجرا وبهره برداری از کلیه پروژههای ایمن سازی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باجگیران باشیم.

انتهای پیام//ح. خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمن سازی جاده‌ای اولویت اول در حوزه راهداری باجگیران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..