تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش آتش‌نشانان برای نجات مقنی محبوس شده در چاه

تلاش آتش‌نشانان برای نجات مقنی محبوس شده در چاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جعفری با اشاره به ریزش آوار داخل چاه و محبوس شدن مقنی زیر خاک اظهار کرد: این حادثه در خانه در حال احداث در خیابان ایثار روی داده و مقنی در حال حفر چاه بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی از لحظه حادثه در صحنه حاضر شدند و تلاش برای نجات را آغاز کردند و اکنون در حال خاکبرداری هستند.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در طول انجام عملیات یک بار دسترسی به مصدوم صورت گرفت گفت: متاسفانه به طور مجدد ریزش خاک دیواره صورت گرفت حتی یکی از همکاران آتش‌نشان نیز زیر خاک قرار گرفت البته با تلاش خارج شد و اکنون نیروها در حال خاکبرداری هستند تا به فرد دسترسی پیدا کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه نیروها بر اساس آخرین خبر با فرد ارتباط کلامی دارند ولی به دلیل ریزش خاک از بدنه عملیات سختی خواهد بود.
 
انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش آتش‌نشانان برای نجات مقنی محبوس شده در چاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..