تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر خودروهای حمل ماهی زنده تشدید می‌شود

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1121920

اداره دامپزشکی شهرستان قزوین طرح تشدید نظارت بر خودروهای حمل ماهی زنده را آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی غیاث یزدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزویناظهار کرد: با توجه به افزایش میزان مصرف گوشت ماهی، اطمینان از سلامت ماهی برای مصرف کنندگان، حق طبیعی مردم است.


وی افزود: اداره دامپزشکی نیز تمام توان خود را برای حصول این مهم به کار بسته است و از ابتدای سال 1396 دو دستگاه خودرو غیرمجاز حمل ماهی را توقیف و اجازه تخلیه ماهی را به آنها نداده است. 

این مسئول اذعان کرد: برخی افراد برای کاهش تلفات ماهی از مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز و سرطان زا و خطرناک برای سلامت انسان‌ها استفاده می‌کنند که از این مواد می‌توان به مالاشیت گرین اشاره کرد.

وی ادامه داد: این ماده با ورود به بدن ماهی در گوشت جاندار باقی می‌ماند و با مصرف این ماهی، وارد بدن انسان می‌شود و می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی علی الخصوص بروز سرطان شود.

یزدی اضافه کرد: اداره دامپزشکی شهرستان قزوین نظارت خود را بر خودروهای حمل ماهی زنده افزایش داده است تا از بروز تخلفات و سودجویی عده ای خاص در این زمینه جلوگیری کند و ماهی تازه و با کیفیت مناسب را به مردم عرضه شود. 

وی ابراز کرد: بحث قرنطینه ماهی‌ها نیز برای پیشگیری از ورود بیماری‌ها اهمیت ویژه ای دارد که از این بیماری‌ها می‌­توان بیماری ویروسی خطرناکV.H.S را نام برد چرا که این بیماری می‌تواند باعث تلفات بالایی در بین ماهی‌ها شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر خودروهای حمل ماهی زنده تشدید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..