تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۳ کیلو گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس

ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1121959

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران نیروی انتظامی با عملیات ضربتی پلیس توانستند بیش از ۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را از سوداگر مرگ در شهرستان خرمدره کشف و ضبط کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به جزئیات کشف مواد مخدر و دستگیری سوداگرمرگ اشاره کرد و اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فرد سابقه داری اهل شهرستان خدابنده اقدام به خرید مقدار قابل توجهی مواد مخدر از شهر ابهر کرده و به همراه فرد دیگر با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به سمت شهرستان خدابنده در حال حرکت است.

وی تصریح کرد: ماموران با مشاهده خودرو دستور توقف خودرو را دادند ولی متم توجهی نکرده و با سرعت بالا متواری که پس از تعقیب و مراقبت در داخل روستای نعلبندان دستگیر،  این متهم  که از فروشند گان سابقه دار مواد مخدر در شهرستان خدابنده است دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهم جمعاً ۳ کیلو ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و خودرو به پارکینگ دلالت شد و متهم  برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

سردار آزادی با اشاره به فعالیت سامانه 128 در استان زنجان در زمینه دریافت گزارشات مردمی ابراز کرد: این سامانه در استان زنجان فعال بوده و مردم می‌توانند گزارشات در زمینه فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان زنجان با این شماره تماس بگیرند.

وی همکاری مردم استان زنجان در زمینه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را مطلوب عنوان کرد و گفت: با دریافت گزارشات مردمی توسط سامانه 128 در کمترین زمان رسیدگی و اقدام می‌شود.

انتهای پیام /

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۳ کیلو گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..