تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدم های بی ظرفیت ، اشخاص بی هویت

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1121970

سرلوحه قرار دادن افراد متدین و باتقوا توسط افراد بی دین و بی تقوا، نشان از ندامت درونی این اشخاص، از گذشته سیاه خود را دارد که در آن لحظه جای خشنودی دارد. لذا فرق نمیکند این شخص جناب حر باشد یا علی گندابی یا تتلو...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان،سرلوحه قرار دادن افراد متدین و باتقوا توسط افراد بی دین و بی تقوا، نشان از ندامت درونی این اشخاص، از گذشته سیاه خود را دارد که در آن لحظه جای خشنودی دارد. لذا فرق نمیکند این شخص جناب حر باشد یا علی گندابی یا تتلو…

ولی گاه اشخاصی هم وجود دارند که از توبه نمودن چنین بزرگوارانی غمگین می باشند که وجود این اشخاص برایمان مهم نیست و همان جایگاه انسان بودن نیز برایشان زیاد میباشد، زیرا فصل الخطاب تمام این دشنام ها به این بزرگواران توبه کننده را خداوند منان در قران کریم آورده است که می فرماید: فَتَابَ عَلَیْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ‏

(پس خداوند لطف خود را بر او بازگرداند. همانا او توبه‏ پذیر مهربان است.۳۷بقره)

لذا برای این اشخاصی که از توبه این بزرگواران ناراحت می باشند آرزو میکنیم از لطف پرورگار منان در آینده زندگی خویش برخوردار شوند.

همچنین بعد از انتخابات اخیر و پرشور نیز تغییر هویت همین افراد منحوس و معلوم الحال نیز محسوس و چشمگیر بود.

بطوریکه افراد قانون شکن از قانون و یا افراد آشوبگر از نظم بخصوصی دم می زدند.

ولی با دیدن این همه اتفاقات عجیب و تغییر هویت های مکرر در این اشخاص، هزاران سوال و شبهه در ذهنمان شکل می گیرد که جا دارد به چندین نکته در پیرامون هویت همین افراد اشاره کنم:

۱) همانطور که در جریان هستید تمکین به قانون و احترام به ۴۰میلیون حق الناس در انتخابات اخیر مشهود بود. ولی کسانی دهان به مزد، تحمل همین فضای آرامش بعد انتخابات را ندارند و سعی در تشویش اذهان عمومی با نقاب زنی خود در دانشگاه را دارند. اگر ظرفیت باخت را نداشتید در گذشته حداقل ظرفیت برد را نیز داشته باشید و در عین حال بیاموزید از ۱۶میلیون نفر ایرانی

از همین اشخاص می خواهم سوال بپرسم که آیا مردم و قانون اساسی سال۹۶ با مردم و قانون اساسی سال ۸۸ چه تفاوتی دارد که شما و امثال شما در سال ۸۸ فرق بین ۲۴ میلیون رای را با ۱۳ میلیون رای نتوانستید تشخیص بدهید و واقعا به آن سطح از عقلانیت نرسیده بودید تا بدانید عدد ۲۴ بزرگتر میباشد یا ۱۳ !؟

شما و دوستان هم فکرتان بودید که با این کم خردی و کم عقلی باعث شدید ۸ ماه کشور را به آشوب بکشانید و نتیجه اش شد اعمال همان تحریم هایی که الان شیخ بزرگوارتان تلاش میکند آنها را لغو کند!

۲) کسانی امروز از قانون مداری صحبت میکنند که  فرش مسجد دانشگاه را به آتش و شیشه های ساختمانهای دانشگاه را در سال ۸۸ شکستند و میلیون ها خسارت به دانشگاه که محل کسب علم و آرامش دانشجویان بزرگوار بود، وارد نمودند.

حال از همین افراد مظلوم نما سوال می کنیم که آتش زدن اماکن دانشگاه و خانه خدا در کجای قانون اساسی گنجانده شده است؟

خواهش میکنیم به شعور دانشجو با مظلوم نمایی و با نقاب زنی توهین ننمایید و حداقل هویت خود را انکار نکنید و یک نگاهی به گذشته تاریکتان داشته باشید و بعدا شروع به نطق کردن بنمایید.

۳)یک سری افراد هم حرف از “کرامت انسانی” ، “عقلانیت” ، “آرامش” ، “آزادی” میزنند ولی نمیدانم کدام کرامت و کدام عقلانیت و کدام آرامش و کدام آزادی نصیب این طایفه می شود، شخصی در ۸۸ فرمود؛ بنده آمده ام کرامت انسانی را پاس بدارم. نتیجه این پاسداشت شد ۸ ماه برهم زدن آرامش و امنیت مردم و عابرو ریزی جلوی سگان ولگردی چون عربستان و اسرائیل و آمریکا…. که هیچ عقلانیتی چنین مسئله اساسی این طایفه را تایید نمیکرد. آری عزیزان و خواهران و برادران من، شهید بزرگوار چمران درست فرمودند؛ این دسته افراد گمان می کنند تندروی و هرج و مرج شیوه مبارزه با جبهه باطل می باشد و با دروغ و تهمت و شارلاتانی و لجن مال کردن مردم بی گناه و شایعه سازی فکر می کنند متقی هستند این دسته افراد نه تنها کمکی به نظام و انقلاب نکردند بلکه به نظام وانقلاب  آسیب رساندند.

دانشجویان بزرگوار ؛ مردم عزیز ایران همان مردمی می باشند که دو دوره به مرحوم حجت الاسلام هاشمی و خاتمی و دکتر احمدی نژاد و شیخ حسن روحانی رای دادند. و خدا را شاکریم که همین ملت گرفتار پاسداشت کرامات انسانی اشخاص معلوم الحال نشدند که هیچ، بلکه حماسه هایی چون ۹ دی را برای پاسداشت نظام و رهبری و انقلاب، کرامت بخشیدند.

و افتخار میکنیم در بین کثیری از دانشجویان فهیم و ارزشی دانشگاه ارومیه حضور داریم که همیشه در صحنه های خطیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه حضور داشته و نیز انقلابی مانده اند چون نه تندرو هستند نه هرج ومرج میکنند بلکه تا آخر پشت ولایت فقیه میباشند و در صحنه های حساس نظام برای دفاع از حق الناس ثابت نمودنده اند که همیشه برای مقابله با جبهه باطل جنگیده اند .

“وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ.  أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـکِن لاَّ یَشْعُرُونَ”

و چون به آنها گفته شود: در روى زمین فساد نکنید

گویند: جز این نیست که ما اصلاح کنندگانیم.

آگاه باش که آنها”فسادگرانند”و لکن آنها “نمی فهمند”.(بقره آیات ۱۱و۱۲)

یادداشت: مهدی نصیری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدم های بی ظرفیت ، اشخاص بی هویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..