تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلبشور هندوانه‌ای در تبریز/ خرید هندوانه به‌شرط افزایش قیمت!

ساعت: 14:19 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1121765

انگار این شهر مسئول و مدیری ندارد، یک هندوانه‌فروش حکم صادر می‌کند و قیمت‌ها را تا 50 درصد افزایش می‌دهد، جیکِ هیچ‌کس هم در نمی‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، با اینکه 10 روز از ماه مبارک رمضان می‌گذرد اما هنور مسئولین نتوانسته‌اند نبض بازار را در دست گیرند و از منافع مصرف‌کنندگان حراست نمایند. بعد از افزایش قیمت اقلام ضروری مردم از جمله حبوبات، این‌بار نرخ میوه‌جات نیز روند تصاعدی به خود گرفته است.

در حالی که در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان هندوانه کیلویی 600 تومان به فروش می‌رسید، با استقبال مردم به‌یک باره قیمت آن تا 800 تومان افزایش یافت و اخیراً نیز به مرز کیلویی یک هزار و 200 تومان رسید.

برای عموم مردم چرایی افزایش نرخ‌ها در عرض چند روز مبهم است و سکوت متولیان امر در برابر این «درهم‌برهم» جای تامل دارد. مسئولان برای دفاع از ادعای نرخ تک رقمی تورم خود هم که شده باید پای کار بیایند و به بلبشوری که در بازار رخ داده پایان دهند چراکه آنچه رخ می‌دهد گویای تورم 50 درصدی در عرض چند روز است.

در آگاهی مسئولین از وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها هیچ شکی نیست، بالاخره هرچه باشد آن‌ها نیز عضوی از جامعه‌اند و در این شهر زندگی می‌کنند لکن بی‌توجهی‌شان به شرایط مذکور موجی از اعتراضات را در میان مردم به دنبال داشته است.

چنانچه متولیان امر تدبیری نکنند، در آینده نیز شاهد تکرار چنین مسایلی خواهیم بود و این معضل به‌خودیِ خود می‌تواند سفره‌های اقشار مستضعف جامعه را تنگ‌تر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلبشور هندوانه‌ای در تبریز/ خرید هندوانه به‌شرط افزایش قیمت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..