تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




698 هزار و 767 نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان قرار دارند

غلامحسن خسروی جوان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع کل بیمه شدگان190 هزار و 362 بیمه شده اصلی، 437 هزار و 640 نفر تبعی، 37 هزار و 951 نفر مستمری بگیر، 32 هزار و 814 نفر تبعی تحت پوشش هستند که 25 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را شامل می شوند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی هم اینک با 14 شعبه ثابت، 10 شعبه اقماری و 2کارگزاری در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت است.
وی افزود: 14 شعبه ثابت این نهاد در استان شامل سه شعبه در زاهدان و یک شعبه در شهرستان های زابل، ایرانشهر، چابهار، سراوان، خاش، کنارک، نیکشهر، راسک، زهک، میرجاوه و هیرمند می شود.
وی ادامه داد: همچنین 10 شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهرهای زاهدان، فنوج، سیب و سوران، لاشار، مهرستان، هامون، پیشین، قصرقند، بمپور، دلگان و 2 کارگزاری در زاهدان و ایرانشهر فعال است.
وی بیان کرد: همچنین اداره کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان با تحت پوشش داشتن 6 کانون بازنشستگی کارگری در شهرهای زاهدان، زابل، چابهار، خاش، سراوان و ایرانشهر و یک کانون بازنشستگی کارکنان در مرکز استان به اعضا این کانون ها خدمات ارائه می دهند.
مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حذف قانون سرانه دفاتر درمان فرزند چهارم به بعد در سال 95 تعداد 291 هزار و 776 دفترچه درمانی برای بیمه شدگان اصلی و تبعی در سطح استان صادر شده است.
خسروی جوان کارگاههای فعال در سیستان و بلوچستان را 14 هزار و 910 کارگاه ذکر کرد و افزود: این کارگاهها توسط بازرسان سازمان پارسال 56 هزار و 533 مورد بازرسی قرار گرفته است.
وی با اشاره به تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد از ابتدای پارسال تا کنون به 662 نفر از کارگران که به تشخیص هیات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی داری شرایط بودند مقرری بیمه بیکاری پرداخت کرده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «698 هزار و 767 نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان قرار دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..