تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشان: قرعه الاهلی به سود پرسپولیس است

کد خبر: ۵۴۴۸۹۳

۱  بازدید

سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تقابل با الاهلی عربستان را به سود این تیم می‌داند.

ورزش سه: پرسپولیس با حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا امروز حریف مرحله یک چهارم خود در لیگ قهرمانان را شناخت و باید برابر الاهلی عربستان قرار گیرد.

حمید درخشان در واکنش به قرعه پرسپولیس گفت: به نظرم قرعه خوبی است و پیش از این هم دوست داشتم از بین 3 تیم حاضر با الاهلی برخورد کنیم. این تیم نسبت به الهلال و العین حریف مناسب‌تری است و شانس بیشتری برای پیروزی پرسپولیس وجود دارد. امیدوارم از این فرصت استفاده شود و بتوانیم در جمع 4 تیم نهایی قرار بگیریم.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: خوبی سیستم جدید برگزاری بازی‌ها این است که ما تا فینال به تیم‌های شرق آسیا برخورد نخواهیم کرد و فقط در فینال رودررو خواهیم شد. تیم‌های شرق آسیا به مراتب حریفان دشوارتری هستند و سطح فوتبال آن منطقه بالاتر است.

درخشان در رابطه با اینکه مقابل الاهلی نمی‌توانیم در ایران بازی کنیم عنوان کرد: از دست دادن میزبانی اتفاق خوبی نیست ولی با توجه به شرایط باید انتخاب مناسبی برای میزبانی داشته باشیم. به نظرم امارات بهترین گزینه است و با وجود ایرانی‌های زیادی که در این کشور مقیم هستند و می‌توانند به کمک پرسپولیس بروند این کشور گزینه مناسبی است. البته اتفاقات اخیر در مورد قطر یک مقدار اوضاع را پیچیده کرده است و باید دید چه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشان: قرعه الاهلی به سود پرسپولیس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..