تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه محاکمه قاتل ستایش با حضور اولیای دم برگزار شد/ رسیدگی به ارش البکاره و مهرالمثل

جلسه محاکمه قاتل ستایش با حضور اولیای دم برگزار شد/ رسیدگی به ارش البکاره و مهرالمثل

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش» از برگزاری جلسه محاکمه متهم این پرونده خبر داد.

مجتبی فرحبخش با بیان اینکه جلسه رسیدگی به بخش دیگری از پرونده که مربوط به ارش البکاره و مهرالمثل بود، روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه، موکلم (امیرحسین) و همچنین اولیای دم ستایش و آقای قاسمی آقباش وکیل مدافع خانواده ستایش حضور داشتند.

وی افزود: خانواده موکلم نیز به دادگاه آمده بودند اما در جلسه رسیدگی شرکت نکردند.

وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش» گفت: به عنوان وکیل مدافع امیرحسین اظهارات و دفاعیات خود را ارایه کردم. موضوع جلسه تا حدودی تخصصی بوده و مربوط به مواد 231 و 358 قانون مجازات اسلامی بود. این بحث مطرح هست که ارش البکاره و مهرالمثل باید توامان پرداخت شود یا فقط یکی از آن دو پرداخت شود؟ ظاهرا قانونگذار این دو ماده را متعارض عنوان کرده است. طرف مقابل هم بحث هایی را در این راستا ارائه داد. نتیجه این جلسه در صورت عدم نیاز مراجعه به کارشناس، به زودی مشخص خواهد شد.

فرحبش وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش» پیش از این گفته بود در ابلاغیه‌ای که به دستم رسیده قرار است موکلم - ۱۶ خردادماه - در رابطه با بخش دیگری از پرونده که مربوط به ارش البکاره و مهرالمثل است، محاکمه شود.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه محاکمه قاتل ستایش با حضور اولیای دم برگزار شد/ رسیدگی به ارش البکاره و مهرالمثل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..