تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان اعلام قیمت‌های جدید خودرو

به گزارش افکارنیوز،

رضا شیوا، با اشاره به اینکه بررسی قیمت های جدید خودرو شاید هفته آینده در جلسه شورای رقابت مطرح شود، اظهار داشت: دستورجلسه هفته آینده شورا موضوع دیگری است که اگر بررسی آن به تعویق بیفتد ما بحث خودرو را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی با بیاین اینکه به زودی تعیین تکلیف قیمت های جدید انواع محصولاتی که در چارچوب دستورالعمل شورای رقابت هستند را انجام خواهیم داد، گفت: در مورد محصولات جدید از جمله 2008 هم که نقل قول هایی در مورد قیمت آن مطرح می شود،ایران خودرو باید مستندات قیمتی خود را به شورا اعلام کند.

رئیس شورای رقابت تصریح کرد: شورا با بررسی مستندات و بازار اعلام می کند که این خودرو مشمول قیمت گذاری هست یا خیر.

شیوا اضافه کرد: در حال حاضر هنوز مستندات خودروی 2008 به شورای رقابت ارسال نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان اعلام قیمت‌های جدید خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..