تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوچرخه‌سواران مشهدی کد شناسایی دریافت می‌کنند

تقی نوراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ثبت‌نام دوچرخه‌سواران مشهدی برای دریافت کدشناسایی از حدود یک هفته است که آغاز شده است.

وی تصریح کرد: برای ثبت‌نام در این طرح آدرس تلگرامی  "bicycleprofilebot@"  در نظر گرفته شده است که با مراجعه به این سامانه اطلاعات اولیه نظیر نام و نا‌م‌خانوادگی، سن، سابقه رکاب‌زنی، نوع دوچرخه و شماره تلفن همراه ثبت  و تمامی دوچرخه‌سواران در تمامی رده‌های سنی که به صورت حرفه‌ای و یا تفریحی رکاب می‌زنند، در این سامانه ساماندهی و سپس کد شناسایی دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهدمقدس گفت: این اقدام به منظور ساماندهی دوچرخه‌سواران در مشهد انجام می‌شود تا بتوان برای آنها پس از شناسایی اقداماتی نظیر دوره‌‍‌های آموزشی، کلاس مربیگری، بیمه ورزشی و تسهیلات خرید دوچرخه ارائه کرد.

نوراللهی با بیان این که تاکنون اطلاعاتی از میزان دوچرخه‌سواران مشهدی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 500 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده و پیش‌بینی ما ثبت‌نام حدود 20 هزار نفر در این طرح است.

وی اظهار داشت: بعد از ثبت‌نام اولیه در مراحل بعدی نیز نیز متناسب با اطلاعاتی که برای بیمه و یا دریافت تسهیلات لازم را از افراد ثبت‌نام شده دریافت خواهیم کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهدمقدس گفت: هیئت دوچرخه‌سواری مشهد به عنوان متولی این رشته در مشهد امکانات برنامه‌ای و فنی در اختیار دارد و برای افراد ثبت‌نام شده امکاناتی نظیر پیست، کلاس و مربی را تا حد توان به صورت رایگان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوچرخه‌سواران مشهدی کد شناسایی دریافت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..