تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجدجامع شهرستان سرپل ذهاب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مسئول حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در سخنانی با تشریح فلسفه روزه و اهمیت تدبر در آیات قرآن کریم گفت: قرآن کتاب هدایت و نجات بخش انسان از ظلمات و انحرافت است.

حجت الاسلام عسگری افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای آشنایی هرچه بیشتر با قرآن کریم و سیره اهل البیت علیهم السلام و همچنین زمینه بسیار مناسبی برای همیاری مظلومان و مستضعفان می باشد که در نهایت سعادت انسان و جامعه را در پی خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد: که افراد بتوانند از نعمتها و فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهره برداری نموده و زندگی توأم با معنویتی را برای همه ایام خود رقم زنند.

انتهای پیام/پ





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجدجامع شهرستان سرپل ذهاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..