تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در سال گذشته 70 دانشجو به «فرصت مطالعاتی» خارج از کشور اعزام شدند/ تحصیل 24 هزار دانشجو در دانشگاه تبریز

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1121883

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز؛

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از اعزام 70 دانشجوی دوره دکتری دانشگاه تبریز به «فرصت مطالعاتی» خارج از کشور در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، دکتر محمدتقی اعلمی با اعلام این خبر ابراز داشت: این تعداد نسبت به سال 93 بیش از 5/2 برابر افزایش داشته است.

به گفته وی در سال 93؛ 37 نفر از این دانشگاه به «فرصت مطالعاتی» خارج از کشور اعزام شده بودند که این تعداد در سال 95 به میزان 70 نفر رسیده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در ادامه با تأکید بر اینکه توسعه همکاری بین‌المللی، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از جمله راهبردهای دانشگاه تبریز است، تصریح کرد: در راستای توسعه این همکاری‌ها به غیر از اعزام دانشجویان، برگزاری دوره‌های مشترک، اجرای تحقیقات، پایان نامه‌ها، تبادل استاد و دانشجو و ... آغاز شده است.

همین گزارش حاکی است: در حال حاضر بیش از 24 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در سال گذشته 70 دانشجو به «فرصت مطالعاتی» خارج از کشور اعزام شدند/ تحصیل 24 هزار دانشجو در دانشگاه تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..