تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز برگزار می‌شود

ساعت: 14:07 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1121916

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی از برگزاری اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز با حضور میهمانانی از 17 استان کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سرهنگ ناصر میکائیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و توافقات حاصله با شهرداری تبریز ، ایستگاه‌های دوچرخه سواری همگانی در مجموعه انتظامی استان واقع در شهرک آزمایش راه اندازی خواهد شد.

وی توضیح داد: در تیر ماه اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز با حضور میهمانان 17 استان کشور برگزار می‌شود، علاوه بر برگزاری همایش ملی، جهت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری ، ایستگاه‌های دوچرخه سواری همگانی در مجموعه انتظامی استان جهت استفاده کارکنان و ارباب رجوع افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در کاهش تصادفات، استان به هسته سخت کار رسیده است و تنها راه کمک به این مقوله استفاده از حمل ونقل های پاک می باشدکه می توان ترویج پیاده روی و دو چرخه سواری ، مترو و... را در این مقوله عنوان کرد.

وی همچنین افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در صدد است با همکاری تمامی سازمان های ذی مدخل در امر ترافیک و با همکاری سازمان های مردم نهاد، اداره ورزش و جوانان ، علی الخصوص شهرداری تبریز و ... نسبت به ترویج استفاده از فرهنگ دو چرخه سواری و تامین زیر ساخت های لازم در این زمینه اقدام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین همایش ملی دوچرخه سواری ناجا در تبریز برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..