تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات جدید از پرونده شهرداری بناب/صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان

جزییات جدید از پرونده شهرداری بناب/صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده ارتشا و اختلاس تعدادی از کارکنان شهرداری بناب اظهار کرد: دادسرای مرکز استان برای تعدادی از متهمین که کارمند دولت بودند، کیفرخواست صادر کرد اما برای تعدادی از متهمین که باید اتهاماتشان در بناب رسیدگی می‎شد قرار عدم صلاحیت صادر شد.

وی ادامه داد: به پرونده این افراد در دادسرای بناب رسیدگی خواهد شد که هنوز کیفرخواست آنها صادر نشده است.

رئیس کل دادگستری آذرایجان شرقی در پایان گفت: اصولا رسیدگی به جرائم شهرداران در دادسرای مرکز استان صورت می‎گیرد و از آنجایی که دادسرای تبریز آنها را تحت تعقیب قرار داه بود برای تعدادی از متهمین کیفرخواست صادر شد و برای  تعدادی دیگر قرار عدم  صلاحیت صادر شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات جدید از پرونده شهرداری بناب/صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..