تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن عجیب دانش آموزان یک دبیرستان، همه را متعجب کرد +فیلم

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است این دانش آموزان با رفتن به بالای پله های این مدرسه، ناگهان دریایی از کاغذ را به پایین پرتاب می کنند. تعداد این کاغذها آنقدر زیاد است که برای بیننده یک آبشار کاغذ را ترسیم می کند. با پرتاب این کاغذها به پایین ناگهان توده ای از کاغذ در پایین پله ها جمع می شود.

بنا به گفته یکی از سایت های محلی این یک رسم سنتی سالیانه در میان دانش آموزان دبیرستان باشا است. بنا به ادعای این سایت این رسم هر ساله و در آخرین روز مدرسه و راس ساعت 1.10 بعدظهر انجام می شود. در حالی که تعداد زیادی از دانش آموزان فریاد می زنند یکی از آنها ناگهان هزاران کاغذ درون یک کیف بزرگ را به پایین پرتاب می کند. 

مدیر این مدرسه در مصاحبه با ای بی سی محلی گفت که این رسم  در واقع نوعی خداحافظی با مدرسه است. جوردن وایت ادامه داد که تمام دانش آموزان تلاش می کنند که در خلق این آبشار کاغذ سهیم باشند.

گفتنی است؛ این ویدئو که از زمان انتشار تا کنون بیش از 30 هزار بار دیده شده است پرسش هایی را در ذهن برخی کاربران در خصوص نظافت مدرسه ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن عجیب دانش آموزان یک دبیرستان، همه را متعجب کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..