تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش منصوریان به جدایی احتمالی مدافع استقلال

به گزارش افکارنیوز،

سید مجید حسینی مدافع جوان آبی پوشان که محصول آکادمی این باشگاه است و در فصل گذشته نیز تعداد قابل ملاحظه ای بازی در خط میانی و حتی خط حمله آبی پوشان کرد، مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد.

این بازیکن که قراردادش با استقلال به پایان رسیده است، چنین می‌پندارد با توجه به بازگشت احتمالی پژمان منتظری به جمع آبی پوشان در فصل آینده کمتر فرصت بازی پیدا خواهد کرد، چندان هم بی تمایل نیست شانس بازی کردن خود را با حضور در تیم های دیگر بالاتر ببرد. 

با همه این وجود علیرضا منصوریان که اعتقاد خاصی به این بازیکن جوان دارد، موافق جدایی او از جمع آبی پوشان نیست و بر این باور است که حتی در صورت جذب پژمان منتظری، باز هم این بازیکن می تواند شانس خوبی برای بازی کردن در تیم استقلال داشته باشد.

باشگاه استقلال مذاکره با این بازیکن و تمدید قرارداد با وی را در دستور کار خود قرار داده است و به احتمال زیاد به زودی با این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش منصوریان به جدایی احتمالی مدافع استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..