تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی ولت:تلاش آمریکا و روسیه برای حل اختلافات قطروکشورهای خلیج فارس

به گزارش ایرنا، این روزنامه روزسه شنبه افزود: ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خواستار مذاکره برای صلح شد ودونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نیز خواستار مذاکرات در یک مسیر درست گردید.
این روزنامه افزود: پس از بحران در روابط قطر وسه کشور مهم حوزه خلیج فارس، آمریکا خواستار آرامش در منطقه شد . دفتر رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ خواستارکاستن از تنش میان کشورهای حوزه خلیج فارس شده و گفته که شکاف در روابط بین کشورهای حوزه خلیج فارس را نمی خواهیم.
همچنین ترامپ خواستار نشستی بین سران کشورهای حوزه خلیج فارس شد که به حل اختلافات خود بپردازند.همزمان رییس جمهوری آمریکا از قطر انتقاد کرده و گفته بسیاری از اقدامات قطر نه تنها در نظر کشورهای منطقه بلکه از نظر آمریکا نیز نگران کننده است.
به نوشته این روزنامه، به نظر می رسد که دیدار دونالد ترامپ از خاورمیانه ، انگیزه ای برای شکاف در روابط کشورهای حوزه خلیج فارس بوجود آورده است.بخصوص اینکه ترامپ از مبارزه شدیدتر با تروریسم سخن گفته است.ترامپ در سخنرانی خود در ریاض، منطقه خاورمیانه را به دو بخش دوستان و دشمنان تقسیم کرد . وی در سخنرانی خود از قطر به عنوان شریک استرات‍‍‍‍‍‍زیک کلیدی نام برده بود.
این روزنامه آلمانی افزود:همچنین ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و همتای ترک وی رجب طیب اردوغان در یک گفتگوی تلفنی درباره تنش در منطقه خلیج فارس صحبت کردند . همچنین پوتین اعلام کرد که سارش در بین کشورهای حوزه خلیج فارس به نفع حفظ صلح و ثبات در منطقه است .
حتی امیرکویت نیز در تلاش برای میانجگری درمنطقه است.شیخ صباح احمد الصباح ازامیر قطر خواسته است که برای کاهش تنش در منطقه تلاش نماید . یک هفته پیش امیر قطر به کویت سفر کرده بود .
این روزنامه آلمانی افزود : دولت قطر آشکارا خواستار یک مذاکره دیپلماتیک شده است.وزیرامورخارجه قطر درشبکه تلوزیونی الجزیره خواستار یک گفتگوی باز و صادقانه برای حل این بحران شد . او همچنین روابط قطر و ایالات متحده آمریکا را استراتزیک توصیف کرد و افزود در مواردی که میان ما اختلاف نظر وجود دارد می توان با گفتگو این مسئله را حل و فصل کرد.
در پی تشدید اختلاف میان قطروکشورهای حوزه خلیج فارس، عربستان سعودی، مصر،امارات، لیبی ، بحرین و مالدیو به قطع روابط دیپلماتیک خود با قطر اقدام کردند.آنها ادعا کردند که قطر به همکاری با تروریسم و حمایت از افراط گرایی ادامه می دهد.
اروپا م ** کسرائی **1590

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی ولت:تلاش آمریکا و روسیه برای حل اختلافات قطروکشورهای خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..