تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه کرمانشاه: صیانت از آرا مردم وظیفه ای شرعی و قانونی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در نشست با جمعی از نامزدهای معترض به نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار کرد: مسئولان مربوطه باید نهایت تلاش و دقت خود را در بازشماری آرا انجام دهند و مراقب باشند که حقی از کسی ضایع نشود.
وی همچنین خواستار شفاف سازی مسئولان مربوطه در اعلام نتیجه دقیق و نهایی آراء که مجددا در حال بازشماری است، شد و افزود: شفاف سازی باعث کاهش حساسیت های بی مورد می شود.
آیت الله علما تاکید کرد: جایز نیست حماسه بزرگی که توسط مردم در انتخابات 29 اردیبهشت خلق شد با ایراد در بازشماری آراء مورد خدشه قرار بگیرد.

** نتیجه نهایی بازشماری صندوق های رای تا 48 ساعت آینده اعلام می شود
داریوش رستم آبادی دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به بازشماری تمامی صندوق های اخذ رای مربوط به انتخابات شوراها در شهر کرمانشاه گفت: این بازشماری نهایتاً تا دو روز آینده به اتمام و نتایج نیز پس از بررسی به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی با بیان اینکه معترضان به نتایج انتخابات شورا عموما به تخلفاتی نظیر خرید و فروش آرا در روز انتخابات، صلاحیت نداشتن برخی از نامزدها و نحوه شمارش آراء اعتراض دارند، افزود: در مورد خرید و فروش آراء به معترضان گفته ایم که هرگونه مستنداتی که در این مورد دارند، ارائه کنند.
رستم آبادی تصریح کرد: البته هیات نظارت در جریان برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت چند اکیپ متخلف در این زمینه را به مراجع قضایی معرفی کرده است.
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها افزود: در خصوص اعتراض به احراز صلاحیت بعضی از نامزدها نیز باید گفت که ملاک برای تایید صلاحیت ها مراجع چهارگانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، ثبت احوال و نیروی انتظامی هستند که احراز صلاحیت کاندیداها به صورت مستند از سوی این مراجع ارایه می شود و باقی اتهامات به کاندیداها برای ما قابل استناد نخواهد بود.
رستم آبادی در خصوص تقاضای عده ای از کاندیداها مبنی بر ابطال انتخابات بیان داشت: ابطال انتخابات جزو اختیارات هیات نظارت استان نیست بلکه این هیات تمامی مستندات را به هیات نظارت کشور ارسال می کند و تصمیم گیری در این خصوص نیز با مرکز است.
وی در پایان از مردم درخواست کرد تا فقط به اخباری که از سوی مراجع ذی صلاح یعنی هیات های نظارت و هیات اجرایی اعلام می شود توجه کرده و به شایعات مطرح شده اعتنا نکنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه کرمانشاه: صیانت از آرا مردم وظیفه ای شرعی و قانونی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..