تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم گیری در مورد کادر فنی پس از انتخاب هیئت مدیره صورت می گیرد

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان چه زمانی وضعیت مدیریت استقلال را مشخص خواهد کرد اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم وزارت ورزش و جوانان تا آخر هفته و یا اوایل هفته آینده وضعیت اعضای هیئت مدیره را مشخص و معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب و پس از آن مدیر عامل انتخاب نشود هیچ نظری درباره تغییر کادر فنی نخواهیم داشت و به این ترتیب قرار است ابتدا هیئت مدیره باشگاه مشخص و سپس مدیرعامل از سوی هیئت مدیره انتخاب شود تا تصمیم درستی در مورد کادر فنی اتخاذ شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد تجمع هواداران مقابل درب وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در هر صورت هواداران استقلال از نتایج اخیر تیم ناراحت هستند اما به نظرم باید صبوری کنند تا تیم در آرامش پیش برود و به طور حتم وزارت ورزش و جوانان در آرامش تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.

زمانی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال افزود: فکر می کنم برنامه نقل و انتقالات به بعد از انتخاب هیئت مدیره منتقل شود.

وی درباره عملکرد منصوریان گفت: به عملکرد منصوریان در بازی های جام حذفی نمره زیر 10، بازی های آسیای زیر 13 و دیدار لیگ 18 می دهم.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان درباره پرداختی های باشگاه به اعضای تیم افزود: در مدیریت امسال، باشگاه همکاری لازم را با بازیکنان و کادر فنی از لحاظ مالی داشته و  در طول تاریخ باشگاه چنین پرداختی را از خود به جای نگذاشته بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم گیری در مورد کادر فنی پس از انتخاب هیئت مدیره صورت می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..