تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت نابه‌سامان در باشگاه استقلال/ نام سرمربیان و مدیر عاملان جدید روی میز

در همین راستا هواداران استقلال نیز خواهان تغییرات اساسی در حوزه مدیریت و کادر فنی این باشگاه هستند.

به این ترتیب با توجه به شرایط پیش آمده نام افرادی همچون زرینچه، فتح اله زاده و قریب برای حوزه مدیریت شنیده می شود و در طرف مقابل نیز افتخاری درصدد است تا برای یک بار هم یک سال دیگر طعم مدیریت را در استقلال بچشد.

همچنین نام هایی همچون ماگات، اسکوچیچ برای هدایت تیم و البته جایگزینی منصوریان به گوش می رسد که این طور که از شواهد پیداست اعضای جدید به دنبال مربی خارجی برای هدایت آبی پوشان هستند.

شرایط فعلی این باشگاه به نوعی با نقل و انتقالات استقلال هم زمان شده و مسئولان نمی توانند در حال حاضر جذب بازیکنی را در دستور کار قرار دهند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد چه نفراتی را برای مدیریت استقلال انتخاب کند و اینکه با مدیر جدید منصوریان به کار خود ادامه می دهد یا خیر.

زمانی عضو هیئت مدیره استقلال نیز درباره شرایط این روز های باشگاه اظهار داشت: ابتدا باید وضعیت هیئت مدیره باشگاه مشخص شود، فکر می‌کنم وزارت ورزش طی چند روز آینده،‌ اعضای هیئت مدیره را معرفی می‌کند، سپس مدیرعامل از سوی هیئت مدیره انتخاب می‌شود و بعد می‌توان درباره کادر فنی تصمیم گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت نابه‌سامان در باشگاه استقلال/ نام سرمربیان و مدیر عاملان جدید روی میز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..