تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناظم الشریعه: نمی‌دانم سمت صانعی چیست!

کد خبر: ۵۴۴۸۰۳

۳  بازدید

سرمربی تیم ملی فوتسال دلیل برگزار نشدن اردوی این تیم در ماه رمضان را شروع لیگ برتر و قرار داشتن بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: محمد ناظم‌الشریعه در خصوص برگزار نشدن اردوی تیم ملی فوتسال در ماه رمضان، اظهار داشت: به دلیل اینکه لیگ ما در در اواخر ماه رمضان شروع می‌شود و بازیکنان باید در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گرفتند، نتوانستیم این اردو را برگزار کنیم. فعلاً ترجیح دادیم بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرند تا در زمان نزدیک به مسابقات اردوهای سه روزه‌ای را برگزار کنیم.

وی در مورد محل اردوها تیم ملی، عنوان کرد: به احتمال فراوان این اردوها در تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری دیدارهای دوستانه قبل از آغاز مسابقات آسیایی،‌ تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم، مسئولان در حال پیگیری چند بازی تدارکاتی خیلی خوب هستند که یکی از آنها قزاقستان و دیگری اسلوونی است. قرار است یک دیدار قبل از جام ملت‌های آسیا برگزار شود و دیگری هم قبل از مسابقات داخل سالن.

ناظم‌الشریعه در خصوص اضافه شدن علی صانعی به کادرفنی تیم ملی و سمت او، گفت: او به کادرفنی اضافه شده اما فعلاً نمی‌دانم سمت او چیست و باید در جلسه‌ای این موضوع را بررسی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناظم الشریعه: نمی‌دانم سمت صانعی چیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..