تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلک رضا داوودنژاد پس از اعطای دکترای افتخاری به بهرام بیضایی!

پس از اعطای دکترای افتخاری ادبیات به بهرام بیضایی از سوی دولت اسکاتلند رضا داوودنژاد در پستی در صفحه شخصی خود نسبت به این رویداد واکنش نشان داد.

اعطای دکترای افتخاری به بهرام بیضایی و واکنش ها به این رویداد!

رضا داوود نژاد نوشت:

"دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند با دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند، با اهدای دکترای افتخاری ادبیات به بهرام بیضایی، از فعالیت‌های ادبی و نمایشی این نویسنده، پژوهشگر و کارگردان برجسته تئاتر و سینمای ایران تقدیر می‌کند.

خدا رو شکر توی اسکاتلند قدر شما رو می دونن استاد!"

اینستاگرام رضا داوودنژاد

اینستاگرام رضا داوودنژاد

گفتنی است که گروه ادبیات فارسی دانشکدۀ زبان‌های خارجه و مؤسسۀ ایرانشناسی دانشگاه سنت اندروز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌اند که طی آن بهرام بیضایی به خاطر شش دهه فعالیت مستمر و خلاقانه در حوزه‌های  پژوهش نمایش و اساطیر، نمایشنامه‌نویسی و فیلمسازی، دکترای افتخاری ادبیات دریافت خواهد کرد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir/صفحه شخصی رضا داوودنژاد

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلک رضا داوودنژاد پس از اعطای دکترای افتخاری به بهرام بیضایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..