تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت اشتراک گذاری موزیک ها به Apple Music اضافه می‌شود +فیلم

قابلیت اشتراک گذاری موزیک ها به Apple Music اضافه می‌شود +فیلم

شرکت اپل قصد دارد تا با معرفی آی او اس 11، امکان جدیدی را به نام "friends are listening" به نرم افزار Apple Music اضافه کند. اپل با این قابلیت سعی کرده تا نرم افزار اپل موزیک را به یک شبکه اجتماعی شبیه کند.

شما در بخش "friends are listening" می‌توانید کسانی را دنبال کنید و مشاهده کنید که آن ها اخیرا چه موسیقی‌هایی را گوش داده اند و چه مواردی را لایک کرده اند.

از دیگر قابلیت های اضافه شده به Apple Music،  سرویس جدیدی به نام "MusicKit" است. توسعه دهندگان می تونند با استفاده از این سرویس، موزیک های موجود در بخش اپل موزیک را با اپلیکیشن‌های خود یکپارچه‌سازی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت اشتراک گذاری موزیک ها به Apple Music اضافه می‌شود +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..