تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره پرسپولیس به اسپانیا می رود؟

به گزارش افکارنیوز،

کمال کامیابی نیا که یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس بود و اخیرا نیز کتف خود را مورد عمل جراحی قرار داده است، با پیشنهاد یک تیم از لیگ دسته دوم اسپانیا مواجه شده است و این در حالی است که باشگاه پرسپولیس نیز به شدت به تمدید قرارداد با وی اصرار دارد.

هافبک دفاعی فصل گذشته سرخ پوشان که قراردادش نیز با این تیم به اتمام رسیده است، هنوز در خصوص پیشنهادی که از اسپانیا به او رسیده جمع بندی نکرده و به نتیجه لازم نرسیده است و تصمیم نهایی‌اش را اتخاذ نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره پرسپولیس به اسپانیا می رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..