تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در قم برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، همایش بزرگداشت شهدای 15 خرداد سال 42 با حضور سید علی خمینی نوه بزرگوار امام راحل(ره)، آیت‌الله رضا استادی، آیت‌الله موسوی تبریزی رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان، آیت‌الله مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، آیت‌الله سید حسین مؤمنی، سید مهدی صادقی استاندار قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، خانواده شهدای 15 خرداد و دیگر مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در مجتمع فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.
 
در این مراسم، آیت‌الله رضا استادی تأثیرات مهم 15 خرداد را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: باید  فلسفه ایجاد و تداوم 15 خرداد را بشناسیم چراکه این خواسته شخص امام راحل (ره)بود که به همه مردم توصیه کردند رمز و راز این روز را بشناسید تا به رمز پیروزی انقلاب اسلامی از شروع تا انجام آن اطلاع پیدا کنید.
 
وی بابیان جاذبه‌های شخصیتی امام راحل گفت: اگر می‌خواهیم مردم نسبت به انقلاب علاقه‌مندی خود را حفظ کنند باید این جاذبه‌ها را حفظ و گسترش دهیم و چنانچه این جاذبه‌ها را از بین ببریم جداً جای نگرانی است.
 
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با انتقاد از شعارزدگی در بین آحاد مختلف جامعه بیان کرد: باید در عرصه عمل خودمان را ثابت کنیم و اثر تقوا و دیانت در کارهای ما مشاهده شود و امروز زمان عمل کردن است چراکه امام در بیان توصیه‌های خود به ملت عمل کردن به توصیه‌های خود را مدنظر داشته است.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..