تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تن‌دادن مسئولان به سلطه مستکبران آفت نظام است

ساعت: 10:48 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1121732

عضو شورای شهر قزوین گفت: متاسفانه برخی مسوولین تحت تاثیر نفوذ دشمن قرار می‌گیرند و به خاطر موقعیت‌ اقتصادی و یا ترس از قدرتمندان جرات تصمیم گیری ندارند و به مسائلی تن می‌دهند که آفت انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج الله فصیحی‌رامندی عضو شورای شهر قزوین در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به اینکه ۱۵خرداد آغاز نهضت امام خمینی (ره) بر علیه رژیم ستم‌شاهی بود، اظهار کرد: ملت ایران مردانه پای حمایت از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقابله با سلطه رژیم طاغوت ایستادند که ثمره آن پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

این مسوول با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در آغاز حرکت اعتراضی ملت ایران نسبت به ظلم و ستم رژیم شاه، ابراز کرد: از آنجایی که تنها امام راحل بود که شرایط و موقعیت آن زمان و رنج مردم را درک می‌کردند لذا سخنرانی‌ها و موضع گیری‌هایی که بر علیه قراردادهایی همچون کاپیتولاسیون و لوایح تقدیمی به مجلس وقت داشتند موجب دستگیری و تبعید ایشان شد که در نهایت حرکت اعتراضی مردم به حمایت از ایشان را به دنبال داشت.

عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: نهضت‌های متعددی مانند نهضت تنباکو و ملی شدن نفت در کشور اتفاق افتاده است اما انقلاب امام خمینی(ره) یک رویکرد مذهبی با هدف استقرار نظام جمهوری اسلامی و نابودی رژیم ستم‌شاهی بنا شد و رمز موفقیت آن هم حرکت بر اساس اصول اسلامی بر مدار مردم بود.

فصیحی‌رامندی تصریح کرد: اسلامی بودن، ضدیت با اسرائیل و صهیونیسم، استقلال طلبی و استکبار ستیزی از ویژگی‌های اصلی انقلاب امام راحل بود و امروز هم ما نمی‌توانیم انقلاب اسلامی را از این اصول جدا کنیم چراکه بدون جهت گیری اسلامی معنا پیدا نمی‌کند.

ولایت‌پذیری از اصول مهم امام راحل بود

وی با بیان اینکه امروز استکبار ستیزی و اصول امام راحل در برخی از مسوولین کم‌رنگ شده است، افزود: دشمن بیکار نمی‌نشیند و تمام ابزار و اهرم‌های خود را به کار می‌گیرد تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کند و امروزه ما شاهد هستیم که از نظر فرهنگی در تلاش هستند تا هویت و اعتقاد مردم را سست کنند.

این مسوول تشریح کرد: دشمن در صدد است تا با نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌ساز کشور بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را وارونه جلوه دهد یا از مسیر اصلی منحرف کند که هشدارهای مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار راهگشا است.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: متاسفانه برخی از مسوولین تحت تاثیر نفوذ دشمن قرار می‌گیرند و به خاطر موقعیت‌ اقتصادی و یا ترس از قدرتمندان جرات تصمیم گیری ندارند و به مسائلی تن می‌دهند که آفت انقلاب است که باعث انحراف از اهداف انقلاب و نظام می‌شود.

فصیحی‌رامندی خاطرنشان کرد: فریاد امام علی (ع) در آن ۲۵ سال این بود که اگر بیت المال به کابین زنان هم رفته باشد آن را پس خواهد گرفت؛ باید بدانیم که زر، زور و تزویر می‌تواند افراد را از راه راست منحرف کند.

وی در پایان با بیان اینکه باید در مسیر انقلاب اسلامی پایداری و استقامت کنیم، گفت: همواره باید اهداف و آرمان‌های امام راحل را مد نظر قرار دهیم و تابع آن‌ها باشیم، امام خمینی (ره) فرمودند پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد لذا یکی از مهم‌ترین اصول امام نیز تبعیت از ولایت فقیه است،

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تن‌دادن مسئولان به سلطه مستکبران آفت نظام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..