تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 600 نفر در آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته شدند

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96، 160 هزار نفر است.
وی با بیان اینکه داطلبان مجاز به انتخاب رشته از 21 تا 25 خرداد ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور(sanjesh.org)، کد رشته های محل مورد نظر را تعیین کنند، اظهار کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل هستند.
توکلی ادامه داد: داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌ نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است، نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی و تکمیل فرم اقدام کنند.
به گفته وی، پس از تأیید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید 15 رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.

** 18 خرداد آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی
توکلی افزود: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 از هفتم خرداد ماه آغاز و تا 18 خرداد ماه تمدید شده است.
وی اظهار کرد: تاکنون 93 هزار و 370 نفر برای ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اقدام کرده اند.
توکلی گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره ها 162 هزار و 108 است که این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.
فراهنگ ** 9022 ** خبرنگار: رقیه نوری * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 600 نفر در آزمون کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..