تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری‌فرد جانشین طارمی می‌شود

مهدی طارمی در بازی تیم ملی برابر مونته نگرو نیمکت نشین شد و به جای او کریم انصاری‌فرد در زمین حضور داشت.

به گزارش شمانیوز : مهدی طارمی زننده دو گل حساس تیم ملی مقابل قطر و چین در مرحله انتخابی جام جهانی بود. او البته به مانند سایر بازیکنان ملی پوش پرسپولیس - به جز بیرانوند - دیدار تدارکاتی با مونته نگرو را از دست داد تا کریم انصاری فرد به جای او در ترکیب قرار بگیرد. به نظر می رسد که اگر ملاک کی روش برای بازی با ازبکستان، عملکرد بازیکنان در اردوی اتریش باشد، احتمال نیمکت نشینی طارمی و حضور کریم به جای او وجود خواهد داشت. البته کی روش نشان داده که استاد سورپرایز کردن است و نمی توان با اطمینان درباره نفرات مورد نظر او برای برخی از پستهای تیم ملی صحبت کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری‌فرد جانشین طارمی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..