تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طی مراسمی باحضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر افتتاح شد

طي مراسمي باحضور نعمت زاده ، وزير صنعت ، معدن و تجارت و با تسهيلات بانك صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش شمانیوز: شرکت پویا ریس که علاوه بر رنگرزی الیاف و نخ ، نخ صد درصد پنبه‌ای (رینگ) و نخ پنبه پلی استر (رینگ) تولید می‌کند 10 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 1 میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی از اين بانك دريافت كرده و برای 146 نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.
اين شركت در زمینی به مساحت 38 هزار و 477 مترمربع و زیربنای 25 هزار و 334 مترمربع احداث شده است و نقش موثري در تحرك اقتصادي منطقه ايفا مي كند.
گفتني است طي سال هاي گذشته بانك صنعت و معدن طرح هاي بزرگ ، كوچك و متوسط زيادي را در نقاط مختلف كشور به بهره برداري رسانده و از اين طريق گام هاي اساسي در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي برداشته است.

منبع:پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طی مراسمی باحضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پویا ریس ابهر افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..