تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان مسابقه دو نوزادان

ساعت24-در جریان یک مسابقه جدید در لیتوانی قهرمان دو نوزادن مشخص شد.

به گزارش ساعت 24 پدر میکولاس پوکیناس پسر ده ماهه که برنده این مسابقه میان 25 کودک نوزاد که تازه توانایی راه رفتن با چهاردست و پا را فرا گرفته اند می گوید که او مطمئن بود که پسرش برنده این مسابقه می شود و این یک مسابقه است که هرکس فقط یک بار فرصت دارد که در آن شرکت کند.این مسابقه هرسال به مناسبت روز کودک در لیتوانی برگزار می شود و مادران در انتهای خط پایان با وسایل مختلف که از کنترل تلوزیون گرفته تا گوشی موبایل و اسباب بازی و دیگر وسایل که تصور می کنند می تواند توجه کودکشان را برای رسیدن به خط پایان تشویق کند تلاش بسیاری برای برنده شدن در این مسابقه به خرج دادند اما برخی کودکان با وجود سرعت بالا از خط پایان نگذشتند و برنده نشدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان مسابقه دو نوزادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..