تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در کازرون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سجاد شریفی مسئول برگزاری طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در شهرستان کازرون با بیان اینکه امسال برای نخستین سال درماه مبارک رمضان با همکاری ناحیه مقاومت کازرون و دفتر امام جمعه طرح کرسی تلاوت قرآن در مسجد النبی کازرون آغاز شده است، افزود: قاریان برجسته شهرستان کازرون در این طرح شرکت داشتند که این طرح با استقبال خوب علاقه مندان به قرآن بویژه جوانان ونوجوانان روبه رو شده است.  حجت الاسلام شریفی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر وعصر این محفل قرآنی با تلاوت روزانه یک جزء از قرآن مجید برگزار می شود.
      

حجت الاسلام شریفی عنوان کرد: امروز که جامعه اسلامی ما با معضلات فرهنگی و تهاجم دشمن روبه رو است بهترین راه برای برون رفت مشکلات جامعه و جوانان تمسک به قرآن و عترت است.  

همچنین شایان ذکر است که این محفل قرآنی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کازرون برگزار می شود.
انتهای پیام/س



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در کازرون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..