تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جا ماندن مازندرانی های تیم ملی از سفر به کانادا

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی جوانان برای اعزام به مسابقات جهانی 2017 بسکتبال با ویلچر کانادا در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد و ملی پوشان کشورمان بدون مربی و بازیکن مازندرانی خود به کانادا اعزام شدند.

مهدی مظلوم بازیکن و مسعود فلاح مربی مازندرانی هستند که به دلیل صادر نشدن ویزا همچنان در تهران به سر می برند تا شاید ویزایشان صادر شود.

رقابت‌ های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود و کشورمان در گروه یک با تیم‌های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا رقابت‌های مرحله گروهی را برگزار می‌کند؛ در گروه دو نیز تیم‌های انگلستان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی حضور دارند.

مسابقات مرحله مقدماتی از پنجشنبه 18 خرداد آغاز و تا 22 خرداد در جریان خواهد بود.

انتهای پیام/ م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جا ماندن مازندرانی های تیم ملی از سفر به کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..