تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمشیدی: شکایت بنگستون را پیگیری می کنیم/ نگران وضعیت طارمی نیستیم

جمشیدی: شکایت بنگستون را پیگیری می کنیمعلی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: من هم از طریق رسانه ها متوجه شکایت بنگستون از باشگاه پرسپولیس شدم و پیگیر این موضوع هستیم تا مشکلی برای تیم ایجاد نشود. 

وی در ادامه عنوان کرد: بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس مدعی است که مالیاتش را باید ما پرداخت کنیم، براین اساس خواستار مذاکره مستقیم با این بازیکن شدیم اما وی درخواست ما را قبول نکرد و از باشگاه شکایت کرد. 

جمشیدی تصریح کرد: مشکل بنگستون ارتباطی به باشگاه ذوب آهن ندارد و آذری مدیر عامل این تیم نباید خود را وارد پرونده این بازیکن خارجی کند. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه محرومیت یک ساله طارمی گفت: این موضوع صحت ندارد و طبق اعلام وکیل طارمی پرونده شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه از طارمی به اتاق حل اختلاف فیفا رفته است و این نهاد اجرایی هنوز حکم را صادر نکرده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای قرارداد طارمی بعد از صدور کارت itc امکان پذیر بود که این بازیکن قبل از صدور کارت به ایران بازگشت و قراردادش با ریز اسپور ترکیه فسخ کرد. براین اساس نگرانی بابت پرونده شکایت ریز اسپور ترکیه از طارمی وجود ندارد. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: ما تاکنون توانستیم چند پرونده شکایت را حل و فصل کنیم و همچنان هم پیگیر حل پرونده های حقوقی هستیم تا با مشکلی مواجه نشویم. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمشیدی: شکایت بنگستون را پیگیری می کنیم/ نگران وضعیت طارمی نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..