تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل جلسات غیررسمی منتخبان شورای پنجم/ انتقال تجربه از اعضای شورای چهارم

تشکیل جلسات غیررسمی منتخبان شورای پنجم/ انتقال تجربه از اعضای شورای چهارم

احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به تعدادی از شهدای قیام ۱۵ خرداد که در سید ملک خاتون دفن شده‌اند، گفت: به شهدایی که در مسجد خاوران دفن شده‌اند توجه زیادی می‌شود، اما تعدادی از شهدای ۱۵ خرداد از دل بازار وارد قیام شدند و در میدان ارگ به شهادت رسیدند که این تعداد در سیدملک خاتون دفن شده، اما تقریباً به فراموشی سپرده شده‌اند که پیشنهاد می‌شود به این شهدا نیز توجه شود.

وی با اشاره به ساماندهی منزل شهید تندگویان گفت: سال گذشته از این خانه بازدیدی داشتیم، اما همچنان ساماندهی آن بلاتکلیف مانده که درخواست می‌شود هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

ناصر امانی در پاسخ به مسجدجامعی گفت: این خانه آماده بهره‌برداری است که مسجدجامعی ادامه داد به ما گفته شده هنوز این خانه بلاتکلیف است.

این عضو شورا در پاسخ به درخواست برخی از اعضای شورای چهارم مبنی بر اینکه منتخبان شورای پنجم در جلسات شورا شرکت کنند، گفت: جلسات غیررسمی شورای پنجم برای هماهنگی‌های بیشتر در حال برگزاری است و بعد از حضور آقای چمران در یکی از جلسات، بر اساس نظر ایشان ۶ کمیسیون به صورت موقت تشکیل شد تا انتقال تجربیات صورت پذیرد.

وی گفت: ۶ کمیسیون شورای چهارم در شورای پنجم حفظ شده است. برای تقویت کمیسیون حقوقی نظارتی درخواست کرده‌ایم از هر کمیسیون یک عضو در این کمیسیون نیز حضور داشته باشند.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل جلسات غیررسمی منتخبان شورای پنجم/ انتقال تجربه از اعضای شورای چهارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..