تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره‌های هنر انتزاعی به گالری ایوان می‌آیند

چهره‌های هنر انتزاعی به گالری ایوان می‌آیند

فرهنگ > تجسمی - مجموعه‌ای از نقاشی‌های ۱۳ نقاش مطرح در گالری ایوان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گالری ایوان در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان آثار نقاشی تعدادی از هنرمندان شناخته شده ایرانی است. این نمایشگاه که بـی‌مـرزی نام دارد روز جمعه 19 خردادماه با نمایش آثاری از هنرمندان نام آشنا در حیطه نقاشی انتزاعی افتتاح می‌شود.

هنر انتزاع گویشی است درونی و نگاهی شخصی که تنها در قالب فضا، رنگ و فرم، جدا از بایدها و نبایدها و رهـا از حدود و رسالت‌های بیانی و بصری، نقش می‌شود. هنرمند در حیطه انتزاع با تـمسک به تعلقات حسی، خاطرات و نیازهای عاطفی، به بازگو کردن خود می نشیند و به دور از دغدغه کشف و شهود مخاطب، از درون خویش هویتی تازه به جهان بـرون می بخشد.

در این نمایشگاه آثاری از محمدابراهیم جعفری، فریده لاشایی، پری‌یوش گنجی، یعقوب امدادیان، هایده زرین‌بال، عبدالحمید پازوکی، مریم سالور، ژیلا کامیاب، حسین ماهر، مصطفی دشتی، ساسان نصیری و مصطفی دره‌باغی به انتخاب پـرهام دیده‌ور به نمایش درمی‌آید.

گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد. نمایشگاه «بی‌مرزی» 19 خردادماه از ساعت ۱۷تا ۲۱ افتتاح می‌شود و تا دوم تیر برقرار است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره‌های هنر انتزاعی به گالری ایوان می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..