تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد

فرهنگ > کتاب - هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعیه‌ای برای ناشران شرکت کننده در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران که نام آن‌ها در فهرست خریدهای انجام شده نیامده است، صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از ناشران شرکت کننده در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که نام آن‌ها در فهرست ارسالی از سوی اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان به این هیئت اعلام نشده است، درخواست کرد تا مستندات خود را جهت خرید کتاب تا پایان 31 خردادماه به دبیرخانه هیئت انتخاب و خرید کتاب ارسال کنند. در متن این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع آن دسته از ناشران خصوصي شركت‌كننده در سي‏ اُمين نمايشگاه بين‏ المللی كتاب تهران كه به دليل تاخير در ثبت‌نام و پرداخت هزينه و تحويل غرفه و دلايل ديگر، نام موسسه انتشاراتی آن‌ها در فهرست ارسالی از اتحاديه ناشران به هيئت انتخاب و خريد كتاب نيامده است، می‌‏رساند که این دسته از ناشران فرصت دارند تا تاريخ 31 خرداد ماه سال جاری همراه با مستندات قانوني (برگ رسيد پرداخت هزينه غرفه ممهور به مهر اتحاديه ناشران) به دبيرخانه اين هيأت مراجعه كنند تا رسيدگي‌های مقتضی نسبت به خريد كتاب از ايشان انجام پذيرد.

مراجعات پس از اين تاريخ به هيچ عنوان قابل پذيرش نخواهد بود.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..