تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از جان گرفتن عروسک‌ها تا فرصتی برای ستاره شدن!


از آن جایی که این برنامه با هدف تعامل بین خانواده‌ها و فرزندانشان شکل گرفته است، در همین راستا بخشی طراحی شده، تا زمینه این ارتباط بیش از پیش فراهم شود. در این بخش هر خانواده با عروسک‌هایی که در اختیارشان قرار می گیرد، نمایشی را برای فرزند خود و دیگر حاضران اجرا می‌کنند. اجرایی که با قصه گویی، صداپیشگی و اغلب هنرهای لازم برای یک نمایش عروسکی همراه است؛ پس از آن هم خانواده برنده توسط تماشاچیان حاضر انتخاب می‌گردد.


در اين بخش قصه‌ها و داستان‌های گوناگونی توسط اتاق فكر برنامه در نظر گرفته شده است، كه با تبادل نظر با خانواده ها به آن شكل داده می شود و هر گروه متناسب با نوع اجرايی كه ارائه می دهد، مورد قضاوت قرار می گيرد.


لازم به ذکر است که علاوه بر این بخش، آیتم دیگری با عنوان «ستاره شو» برای خانواده‌هایی که در برنامه حضور ندارند، تدارک دیده شده است. در این بخش هر خانواده می‌تواند با ارسال فیلم‌های یک دقیقه‌ای از فرزندشان و ارسال آن در کودک شو حضور یابند.


فیلم های ارسالی در این بخش بعد از داوری توسط کارشناسان «کودک شو»، برای شرکت در مسابقه، انتخاب شده و در برنامه نمایش داده می شوند.


گفتنی است؛ برنامه «كودك شو» هر هفته در روزهاي زوج، در ساعت 21 به روي آنتن شبكه نسيم می رود. پخش اين برنامه در قالب یک فصل 90 قسمت، با اجراي پژمان بازغی ادامه دارد و قرار است به زودی علاوه بر بخش های مذكور، چهره هايی از حوزه های گوناگون نيز به آن اضافه شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از جان گرفتن عروسک‌ها تا فرصتی برای ستاره شدن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..