تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سفر حج» هدیه بعثه مقام معظم رهبری به «نرگس کلباسی»

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، برنامه شب گذشته ماه عسل که به طور ضبط شده پخش شد با میزبانی خانم «نرگس کلباسی اشتری» روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

«نرگس کلباسی»، فعال اجتماعی در این برنامه گفت که آرزویش سفر به مکه و زیارت خانه خداست.

روابط عمومی برنامه تلویزیونی ماه عسل اعلام کرد: بعد از آرزوی خانم «نرگس کلباسی» برای سفر به حج تمتع، بعثه مقام معظم رهبری در تماس تلفنی با این برنامه یک سفر مکه مکرمه را به خانم کلباسی هدیه کرد.

خانم کلباسی از بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بابت برآورده کردن آرزویش تشکر کرد.

«نرگس کلباسی» متولد سال 1367 است و پدر او مدرس دانشگاه و همچنین پدر بزرگ‌هایش روحانی بوده‌اند.

«نرگس کلباسی» در برنامه ماه عسل به داستان‌های زندگی در هند و اتفاقاتی که در مسیر حمایت از بچه‌های فقیر برایش اتفاق افتاد، اشاره کرد و از ماجرای قتل یک کودک که برایش ساخته شد، گفت.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/L6U07T



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سفر حج» هدیه بعثه مقام معظم رهبری به «نرگس کلباسی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..