تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه بازنشستگی در مشاغل سخت چگونه است؟

نحوه بازنشستگی در مشاغل سخت چگونه است؟

جامعه > مشکلات مردم - استفاده از قانون مشاغل سخت منوط به آن است که کل سابقه در مشاغل سخت باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: بنده 14 ماه از دو سال دوران خدمتم را در منطقه جنگی بودم ایا این جز سابقه مشاغل سخته و به ازای هر سال 1.5 سال محاسبه می شود؟ آیا می شود با این وجود(سابقه خدمت در جبهه)با 25 سال به صورت نا متناوب پرداخت حق بیمه بازنشسته مشاغل ازاد شد؟؟؟؟ طبق تبصره ماده 14 قانون کار .

در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: اگر قبل از سربازی شغل شما سخت و زیان آور بوده باشد دوران جبهه نیز جزء مشاغل سخت خواهد بود. استفاده از قانون مشاغل سخت منوط به آن است که کل سابقه در مشاغل سخت باشد(20 متوالی و 25 متناوب)با این وجود اگر کمتر از سوابق مذکور باشد با هر سال سابقه سخت 6 ماه ارفاق ی خواهد داشت.



46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه بازنشستگی در مشاغل سخت چگونه است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..