تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح چگونگی ارسال سؤالات امتحان نهایی به مدارس

به گزارش افکارنیوز،

رسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در طراحی سؤالات، انتقال به حوزه‌های امتحانی و تصحیح اوراق مراقبت‌های ویژه‌ای داریم.

وی افزود: سوالات امتحانات نهایی با شیوه‌هایی که امنیت سؤالات در اولویت باشد به حوزه‌های امتحانی مدارس ارسال می‌شود.

عمادی با اشاره به شیوه ارسال سؤالات امتحانات نهایی به مدارس، خاطرنشان کرد: به دو شکل «سی دی سؤالات» و «سی دی رمز»، سؤالات امتحان نهایی به مدارس ارسال می‌شود و روزانه امکان دسترسی به سوالات همان روز به شکل 2 ساعت قبل از آزمون، فراهم است.

وی در خصوص برگزاری امتحانات در مدارس خارج از کشور گفت: مطابق برنامه آموزشی که مدارس خارج از کشور دارند، امتحانات پایانی آنها برگزار می‌شود اما سؤالات امتحانی آنها با داخل کشور فرق دارد و مطابق با سرفصل‌های خودشان امتحانات برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش به اعلام زمان نتایج امتحانات اشاره و گفت: کارنامه امتحانات پایانی دانش‌آموزان 2 هفته پس از آخرین امتحان، از طریق مدارس اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح چگونگی ارسال سؤالات امتحان نهایی به مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..