تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصر رنگین کمانی «تامی هیلفیگر»

کد خبر: ۵۴۰۹۹۹

۷۱  بازدید

پس از 4 سال زندگی در قصر 14075 متر مربع، تامی هیلفیگر، طراح مد آمریکایی، خانه اش را به قیمت 27.5 میلیون دلار برای فروش گذاشته است.

برترین ها: پس از 4 سال زندگی در قصر 14075 متر مربع، تامی هیلفیگر، طراح مد آمریکایی، خانه اش را به قیمت 27.5 میلیون دلار برای فروش گذاشته است.

  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر» 

این خانه در ساحل اختصاصی «Golden Beach» واقع در فلوریدا و به سبکی کاملا لاکچری، که مورد پسند هر ستاره ای خواهد بود، ساخته شده است.

این خانه 7 اتاق خواب و منظره ای رو به اقیانوس دارد. هیجان انگیزترین بخش آن دکوراسیون داخلی اش می باشد که به سبک پاپ آرت طراحی شده است.

اگر شما هم دوست دارید که با قصر رنگین کمانی تامی هایلفیگر آشنا شوید، به تصاویری که در اینجا برایتان آورده ایم نگاهی بیاندازید.

قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر»  قصر رنگین کمانی «تامی هایلفیگر» 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصر رنگین کمانی «تامی هیلفیگر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..