تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مژه های LED رنگی؛ مد آرایشی جدید

کد خبر: ۵۴۲۲۵۸

۱۱۶  بازدید

در این مطلب جدیدترین نوع مژه مصنوعی را می‌بینید که تاکنون هرگز چیزی مثل آن را ندیده بودید!

برترین ها: در این مطلب جدیدترین نوع مژه مصنوعی را می‌بینید که تاکنون هرگز چیزی مثل آن را ندیده بودید! بیشتر اوقات، مژه مصنوعی حجم و طول مژه‌ها را افزایش می‌دهد، اما اکنون آن‌ها می‌تواند باعث درخشندگی شما شوند! این مژه‌ها توسط تین فام طراحی شده اند و مانند سایر مژه‌های مصنوعی با چسب مخصوص روی مژه قرار می‌گیرند، اما آنچه این مژه‌ها را متفاوت می‌کنند درخشندگی آن هاست.

این مژه‌ها با LED واقعی به رنگ‌های صورتی، آبی، آبی روشن، سفید، زرد و سبز درمی آیند و حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند. انرژی این مژه‌ها از باتری ساعت تامین می‌شود که چهار ساعت دوام دارد و کنترل آن با کلیپس به پشت سر متصل می‌شود و سیم‌های نازکی هر مژه مصنوعی را به آن متصل می‌کند و تقریبا نامرئی هستند مگر اینکه کسی به شما نزدیک شود.

مژه های LED رنگی؛ مد آرایشی جدید  مژه های LED رنگی؛ مد آرایشی جدید  مژه های LED رنگی؛ مد آرایشی جدید  مژه های LED رنگی؛ مد آرایشی جدید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مژه های LED رنگی؛ مد آرایشی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..