تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو: رویارویی با رئال، مایه افتخار است

کد خبر: ۵۴۴۴۴۱

۳۴۴  بازدید

به لطف قهرمانی در لیگ اروپا، ژوزه مورینیو حالا باید به همراه منچستر یونایتد در سوپرکاپ اروپا ۹۰ دقیقه مقابل تیم سابقش رئال مادرید برای کسب یک جام دیگر تلاش کند.

وبسایت نود: به لطف قهرمانی در لیگ اروپا، ژوزه مورینیو حالا باید به همراه منچستر یونایتد در سوپرکاپ اروپا ۹۰ دقیقه مقابل تیم سابقش رئال مادرید برای کسب یک جام دیگر تلاش کند.

مورینیو در سال ۲۰۱۳ از رئال مادرید جدا شد و این اولین جدال او مقابل تیم سابقش خواهد بود که می تواند جامی که تاکنون موفق به کسب آن نشده را به دست آورد. وی در این رابطه گفت:

این یک افتخار است. هر تیمی که فاتح لیگ اروپا شود باید احساس غرور کند که فرصت بازی مقابل بهترین تیم اروپا را پیدا می کند، و آن تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است. ورود به لیگ قهرمانان اروپا برای بسیاری از بازیکنان ما چیز جدیدی است. پیش فصل ما جالب خواهد بود، و قبل از سوپرکاپ اروپا در ماه آگوست، دیدار های دوستانه ای مقابل بارسلونا و منچستر سیتی خواهیم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو: رویارویی با رئال، مایه افتخار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..